EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

40+6

2014. március 07. - Mirwen

tegnap még egész délután voltak fájásszerűségek, amik valszeg az oxitocin utóhatása lehettek, de egy ideig reménykedtem hogy biztos beindította a szülést, mert volt hogy négypercesek voltak, de onnan tudtam hogy sajna semmi komoly, hogy csak akkor volt ha nem mozogtam, pl ültem.

estére már szinte semmi nem maradt és éjszaka is tök semleges volt. 

újra péntek, újra egy elbaszott hét, pedig azthittem hogy tegnap amikor láttam az újszülött osztályon a kenyereskocsiban a picibabákat, akkor észreveszi magát a bennem lévő kicsi is hogy már ott kéne rég feküdni és nekem meg a gyerekágyas részen. Sőt, ha úgy vesszük, akkor meg már régesrégen otthon kéne lennünk...

ma 11-kor újra NST.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr965847073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása