EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

harmadik hét

2014. november 01. - Mirwen

Én amúgy jól vagyok, testi fájdalom teljesen elmúlt, kaja fronton van előrehaladás is meg visszalépés is. Előrehaladás hogy tudok már enni pár nem teljesen turmixolt kaját is, persze nagyon alaposan megrágva, meg jó az is hogy igazából se hányás, se klasszik dumping nem volt. Pl ettem egy fél szelet gépsonkát már. meg ettem Tuc kekszet (ebből nem akarok rendszert csinálni, de nagyon jó omlós. persze mert tele van zsírral, gondolom), de nem esik jól például semmilyen édes joghurtital. Finom és jólesik a cékla meg zöldséglevek, az erőlevesek. meg főtt máj is. Sütőtökkrémleves is jó (csak főzővízzel turmixolt főtt, ízesített sütőtök), de a zellerkrémleves (ugyanúgy elkészítve mint a sütőtök) nem esett jól, pedig az régen a kedvencem volt.

Viszont amikor helyettesíteni akartam a tuc kekszet, vettem azt a papírvékony sajtostallért, és abból ettem egyszer-egyszer fél-egy darabot. Sok teával nem is volt gond. Viszont egyik reggel megettem egyet, csak úgy, ivás nélkül és megült a kisgyomromban és egész nap se enni, se inni nem tudtam igazán. Blokkolt mindent. meg is ijedtem, hogy akkor most mi lesz, de a többiek mondták hogy csak ki kell böjtölni. Hát elég szar érzés egy korty tea után állni a mosogató fölött, gyomorban egy nagy csomó és közben ömlik a nyál a szádból, de se hányni, se semmit nem tudsz. Lesson learned: lisztes dolgokat hanyagolni kell még egy darabig.

Ugyanígy, a drágán vásárolt kazeines fehérjeport se tudtam meginni, mert hiába a leg neutrálisabb ízt választottam (túró-joghurt) az is rettentő édes volt :(

Németországban ettem kínainál (erőssavanyú szerű leves leve) illetve Frankfurtban a reptéren egy pho levét, mind a kétszer hasmenésroham lett a vége (reptéren nagyon necces volt, azt hittem nem fogom tudni megcsinálni, mármint közvetlen boarding előtt ettem, és a géphez vivő buszon jött rám hogy ójaj!. A busz persze a későket várta be, úgyhogy komolyan azon törtem a fejem hogy ha nem sikerül, akkor honnan szerzek új gatyát. Végül sikerült a géphez érni, és szerencsére lehetett használni a budit felszállás előtt. Repülőgépes vécét így még nem szerettek... )

Szóval pénteken most nem volt itthon semmi, időnk se volt semmi, Eb kínaiba ment ebédet venni, én tofut kértem, tudtam hogy az a sily típusú, hátha az jó lesz. De az előzményekből kiindulva már csak este mertem enni belőle, hogy ha hasmenés lenne belőle, akkor már ne legyen gond. És csodák csodájára nem lett, sőt nagyon finom és ugye jól megrágható, jól csúszott. (ekkor már ugye eléggé éhes voltam, két napja inni se nagyon tudtam) szóval ezzel a selymes tofuval máskor is próbálkozok majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr116853833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása