EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

vonatozás

2021. október 21. - Mirwen
na, kimentem 7:40-re pályaudvarra forchheimben, gyorsan beugrottam a büfébe egy szendvicsért, 7:54-kor indul a vonat Nürnbergbe, belefért, odaállok a peronra... de gyanúsan sehol senki.. nézem az online ticketem, amiben mindig feltüntetnek mindent, semmi, látom hogy két perc múla mindjárt itt... aztán látom a felső kijelzőn a peron felett hogy 20 perc késés, nekem 12 perc átszállásom lenne Nürnbergben, úgyhogy síkideg lettem, berohantam az forgalmi ügyeletre, Nőci mondja hogy jaaa, hát az a vonat menetrend változás miatt nem jár.. mondom az fasza, de nem szólt az app és most a két átszállásom bánja ezt. mi legyen?  (ebet hívom, esélytelen 30 perc alatt bejutni Nürnbergbe, egy órás dugó van)
Nő mondja hogy ja, az hagyján hogy ez a vonat nincs, de Würzburg felől nem is jön most nagyon semmi, mert fa dőlt a sínekre... De megnyugtat hogy menjek el Nürnberge, ott kérdezzem meg az ottani irodát, biztos jó lesz egy későbbi vonatra is a jegyem.
Felszállok egy másikra, zötyögünk Nürnberg felé, erre Erlangen után kettővel bemondja a mozdonyvezető hogy "sajnáljuk, de idáig megy csak a vonat, nincs áram tovább. Egész Nürnberg Pályaudvaron"... 
Leszállok, vissza Erlangenbe (ez valami kis fiszfasz állomás volt), ott bemegyek az információs irodába, hogy most mia fasz? Mondja a nő, hogy nemcsak Nürnbergben, de Münchenben sincs áram , Másik irányba se tudok menni, ott fák vannak a síneken. Kinyomtatja és pecsételi a jegyem hogy holnap estig jó és "nézzem a híreket, hogy amint újra helyreáll a rend, akkor induljak neki, de most azt javasolja hogy menjek haza"
Várom a vonatot Forchheim felé, az is késik, de közben beáll egy vonat Nürnberg felé, viszont nem szállnak le róla, mondom, mi van, megoldódott mégis? Felszállok, leülök, várunk a késleltetett indulásra, Erre bemondja a mozdonyvezető hogy nem indulunk még, mert vonatok állnak előttünk, na FUCK THIS SHIT, leszállok, át a másik vágányra, ahova 20 perces késéssel befut végre a helyi vonat, felszálltam és hazajöttem.
Hát így nem jöttem én ma haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr6816818136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása