EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. november 25. - Mirwen

most néztem meg az "Incredibles"-t vagy mi a fene a neve... nagyon jó kis Pixar film volt! sőőt, még annál is jobb... a grafika természetesen lenyűgöző, - jézusom, milyen vizes hajat tudtak csinálni, a lélegzetem elállt! - és a sztori is jó volt! szóval jó kis este volt... jaigen: ingyen volt amozi, meg a popkornis! merénilyen popkornevő vagyok... egy mozi így mozi, nem?  :-) najó, persze nem feltétlen...

ma egésznap a lemondandó internetet siratom... nem bírom magam rávenni hogy lemondjam! nemmegy! függök tőle! pedig nem is haszánom olyan nagyon... vagy a fene tudja... aztudom csak, hogy jó tudni, hogy össze vagyok kötve az egész világgal, hiába is vagyok egyedül. tudom mégjobban izolálódok, de akkoris: nincs jobb érzés, mintsem ha nemjut eszembe egy szó, akkor felcsapom a szótár helyett a webes szótárat, ha nemtudom mikor megy a vonat, az elvirát... stb... szóval nemtudom... dilemma ezerrel... na majd holnap még átrágom ezt a témát H-val, úgyis megígérte...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr855662157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása