EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. november 27. - Mirwen

na, ma csak most értem haza: reggel elrobogtam kilencre órára... nos megfogalmazódott bennem, hogy talán mégiscsak a tanár a fontosabb nem a hely ahol tanít--- micsoda spanyolviasz..mindegy, megintcsak tanultam valamit :o) reggel még sulibamenet levettem a kártyámról az utolsó pénzemet: egy ezrest. nos ebből vettem ötszázért sznedvicseket meg vizet, mert ki kell ugye húzni délután négyig, amíg tart a suli... négykor meg fogtam, és elmentem tesómékhoz, ahol sütöttönk-főztünk, pontosabban ő sütött nagyon finom steak-et csak úgy serpenyőben, elsőre.. tényleg finom lett, pedig nem vagyok odáig az ilyen egybeszelet sülthúsokért... utánmeg tévé meg halnézés.. már megint új halak vannak a nagy akváriumukban: most épp narancssárgák. aztánmeg elszaladt az idő, és már itt is vagyok...

a hajamat nem mostam meg már hat napja... de valami furcsa oknál fogva kinézetre teljesen rendben van... lehet hogy mégiscsak hatnak ezek a csoda-gyógysamponok?

jaigen: gusztustalan kaja kategórai mai fellépő: kocsonyát csinálni színhúsból zselatinnal... bbbooooaa!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr295662161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása