EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 02. - Mirwen

most néztem meg a School of Rock-ot... jó film, sok jó zenével, én viszont túl sokat vártam tőle, úgyhogy egy kicsit csalódás a számomra. előtte meg az Annie Hall-t néztem meg, amit már láttam, de ezt mindig érdmes újra meg újra megnézni, mert mindig van benne valami ami épp aktuális, amivel épp egyet lehet piszkosul érteni... hiába is erőltetem, nem vagyok most szomorú/ideges, már nem. asszem kijelenthetem hogy kihevertem a nehezét... I've got perspetives man! and I'am gonna do it! talán túl sok angol nyelvű filmet nézek mostanában:-) tényleg, jut eszembe tegnap is volt egy találatom amerikából... hogy a fenébe keverednek ide? nemsemmi...

kaptam egy mms-t a kolléganőmtől, akinek megszületett tegnapelőtt a kisfia... hihetetlen... ez az első terhesség/gyerek, amit az elejétől fogva végig "kísérhettem"... a terhesség még oké... nőtt a pocakja és kész, aztán elkezdtt rugdalózni ott bennt, és mi már éreztük.. aztán...aztán meg befeküdt a kórházba, és másnap kaptunk egy képet egy kisbabáról... eszméletlen érzés volt.. olyan mint valami X-akta... hogy ezer meg ezer babát láttam, kezdve az unokatesóm gyerekeitől a volt osztálytársak gyerekein át, és mégis, ez a baba aki ott formálódott mellettem nap mint nap az irodában - workaholic mother... *sigh* - ez teljesen más volt... asszem kábé itt fogtam fel hogy micsoda hihetelen dolog is ez..  ehhh... nos nosztalgiaóra vége, most kibeszéljük a balfék öregeket... all my respect is to my elder collegues but... DE... tééényleg ennyire elhülyül az ember időskorára?! mert akkor én most kérek valakit hogy lőjön le majd ha már itt fogok tartani! adott szitu: oktatás egy műszaki progihoz, résztvevők: kollégáim meg én, elvileg két csaj meg hat idősebb pasi aki mind mérnökember... nos a nap végére ott tartottunk hogy a pasik szentségeltek, azt se tudták hogy hol tartunk, mi meg cikáztunk közöttük próbáltunk segíteni, ezek meg csak nyavajogtak mint egy rakás ovodás.. hogy Tony Soprano-t idézzem: "it's just fucking senile" vagy valami ilyesmi... asszem holnap vért fogok izzadni annyi melóm volt/lett... meglátjuk...

addigis:

kajatéma: kakaóscsiga... van aki már annyira felnőtt hogy keresztbeharapja, és nem körbekörbe ahogy kell?? ugyanez a kérdés a parenyica sajthoz is áll... bár ott kisebb az "elfajulás" veszélye :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr295662170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása