EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 09. - Mirwen

megvagyok! élek! páncélomon méretes horpadások, de túléltem. holnapra a gipszek is megszáradnak :o) najó, annyira nem volt vészes, mintha mondjuk ezüstvasánap jöttem volna.. na oda már szerintem csak nehéztüzérséggel (nagymamák), előretolt harcfronttal (erős férfihozzátartozók, leginkább ökölvívői múlttal) szabad nekiindulni, különben elsodornak miközben nyúlsz a Pantene ünnepi akcióscsomag, vagy a kilóra mért szaloncukorért... nos a lista a következő: anyámnak vettem egy rózsaszín kötöttsapka+sál kombinációt, ami nagyon megy a szőkeségéhez, meg egy nagy ezüstgyűrűt rózssaszínes gyöngyházberakással, meg majd kap egy szép világosrózsaszín szemhéjfestéket.. szeretném ha nem a fekete cuccai gyűlnének, ezért a sok rózsaszín, na.. apunak bugyikat, ő azt kért :-) meg kap egy kenyérsütőt, azt a tesómmal közösen vesszük majd meg. ő ugyanis a világ legtöbb kenyerét megevő embere: ha megtehetné még a csoki mellé is képes lenne kenyeret enni... mondjuk épp ezért elég kényes a jó kenyerekre, szóval kicsit tartok tőle hogy mi lesz ha nem jön be neki a kis kocka kenyér, amit az ilyen gépek tudnak, ő ugyanis a nagy kétkilós ropogósrasült héjjúakat preferálja... nemtom,...time tells... szóóval, tovább a családon: kisebbik hugom két fehér pólót, meg egy elektromosfogkefe+borotva kombót kap, ez ojan orálbé meg Dzsilett cucc, rózsaszín szpesöl edisön, egy 15éves lánynak szerintem remek, de cáfoljanak meg a 15 éves lányok.. jó, tudom, a rózsaszínbe kötnek ilyenkor bele, mert ennyi idősen inkább tiszta fekete az ideális szín és hangulat... mindegy, én ennyi idősen beájultam volna egy saját borotváért... - apám sejtette hogy az övét csenem el néha, mert azért csak neki kellett hirtelen sűrűbben cserélni az élet :-) jameg, nekiadom a Klinik táskát (vagy neszeszervagymiaz) meg egy rúzst, ami olyan színtelen-csillámos-pirosas, nekem kicsit túl pirosas is, de fiatalon ez még vagány... jameg ő is szőke hozzá, szóval neki sokkal klasszabb lesz... vagy majd max rajzol vele...; nagyobbik hugom: gondban vagyok, mert eddig egy dolog van: egy ezüstgyűrű szív alakú gyöngyházberakással. szerintem nagyonszép, viszonylag nagy, de nem hivalkodó, ő azt nem bírja... de hogy még mit.. még foggalmam sincs...

magamnak karácsonyra: egy ikejás paplan: finom meleg, puha és P.O.N.T. akkora mint a huzat!!! hiihhhhetetlen érzés!!! meg elcsábultam egy kis henger alakú párnácskára is, Sabina a neve, és rózsaszín és plüss... asszem mostmár mindenki gyomorrontást kapott a rózsaszíntől, úgyhogy már csak azt mesélem el, hogy milyen isteni kaját ettem a koreai kajáldából... szóval bevásárlás után kocsival haza, lecuccoltam, majd átsétáltam a koreaiba, és asztalracsaptam: "a szokásosat!". hátmajdnem, bementem, nagy mosolygás: "rég nem itt! ugyana'? megi'?" énmeg morzsolgattam a kesztyűm: "hehhhe... igen, mármegint ugyanazt..." aztán egy fejcsóválás és egy értetlenkedő tekintet után becsoszogott a csajszi a konyhába... most nem is értem hogy mi olyan csodálnivaló abban hogy egy éve ugyanazt kérem?! najó, ez már beteges, de akkoris :-) nem mindennap eszem, hanem egyszer vagy max kétszer egy hónapban... na... de nemistudom mit magyarázkodom, .. igendoktorúr, már bevettem a nyugtatót! ... nahh...

másik: Appleseed 2004. nem tudtam még mindig végignézni...  csalódtam ebben a stílusban, vagyis nemtetszik, már a rajzolása... egykét helyen sokkal részletgazdagabb, ezáltat életszerűbb, de ez az előny visszaüt egy rakás helyen, és ott nagyon drasztikusan: pl a hajak, a kezek, meg mittomén.. nem vagyok jó megfigyelő, de olyan a látványvilág, mint a játéktermekben a Mortal Combat gépeken... namindegy, többet nem is írok róla, hiszen nem láttam végig...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr1005662190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása