EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 10. - Mirwen

tegnap vettem még egy égősort is az osanban, amit a polcomra fektettem végig. A polcom meg kétméter hosszú, és szerintem most így rém hangulatos lett a szoba.. nagyon szeretem a sok apró fényforrást, a sok különböző lámpát, és herótom van azoktól, akiknek csak egy nagy mennyezeti lámpájuk van. Annakidején még D-től kaptam egy helyes kis sárgabúrás asztalilámpácskát, ami azóta is a központi fényforrásom esténként: csak az van felkapcsolva, a szoba ilyenkor meleg sárgás félhomályba burkolózik, énmeg belesüppedek az otthonosságába... szóval az égősor: az a szokásos zöldműanyag madzagos, de az égői kis centis opálos gömböcskék, ez tetszett meg benne. .. felrakosgattam a polcra, felkapcsoltam, aztánmeg bevetettem magam az ágyba... az új paplan alá!! naagyonfinom meleg!.. aztán persze megláttam a számítógépet, és rögtön égető vágyat éreztem hogy mostazonnal megírjam, ki az ágyból, le a gép elé: valami nem volt kóser... katt ide, katt oda, mindenhol csak hibaüzenet a honlap helyett... szóval mégiscsak letiltottak? már megint? de most hogy? most valami szaros DNS problémát írt ki a gép.. aztán még egy negyedóra hiábavaló újraindítgatás, próbálkozás után feladtam és mégiscsak a paplant választottam... majd ma kiderítem jól hogy mi a gond.

reggel hajmosással indítottam, kicsit aggódok, mert ilyenkor sosem szárítom meg a hajam rendesen.. arra egészegyszerűen nincs energiám. szóval egyszer vagy agyhártyagyulladást fogok kapni, vagy kihullik az összes hajam, de ezt büntetlenül tudom hogy nem fogom megúszni.. fákk, mindegy... a gusztustalan fejű kollégám szerencsére ma valahol kinnt a városban kezdett, úgyhogy egy darabig nem kell látnom a ...igen, a gusztustalan fejét. hahh!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr415662191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása