EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 19. - Mirwen
hmmm... fincsiii... mostmeg nemsokára buszra szállok, és hazaevickélek... otthon még mosnom kell, de tuti nem birom ki hogy megne nézzek megint sopranos epizódokat... igen, ennyi... bezzeg T... ő ma otthon maradt annyáékkal, karácsonyi sürgésforgás végett, meg mert ő szorgalmas volt tegnap és benntmaradt későig mindent befejezni. szóval reggel T úgy indított hogy mostazonnal mondjam meg hogy hol lehet strucctojást venni, mert az kell neki... onlájn tudakozó beindult: katt-katt, aztán találtam is egy címet, és el is szédültem hogy milyen drága egy darab strucctojás: 3400 forint!! rántottát akarnak süti asszem a T öccsének meglepiből, de az őszintét megvallva nekem nem nagyon lenne hozzá érkezésem... fene tuggya... már a csirketojást sem eszem meg csak nagy finnyázva ha nem házi, hanem ilyen nagy csirkeólból jött ipari tojás, de hogy egy ilyen féldinoszaurusznak egyem meg a tojását... hátnemtudom...  Aztán T-t felhívtam az előbb hogy elújságoljam hogy végeztem, erre kiderült hogy a praktikerben vannak, és épp kitalálta hogy rózsaszín vécékefét venne épp, de csak valami botrányos márványmintás van háromezerért... azért mondtam neki hogy ha talál óccsó eccerű igazi rózsaszínt, akkor gondoljon rám is!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr295662230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása