EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2004. december 26. - Mirwen

majd'elfelejtettem: tegnap épp a tévét néztünk, mikor megcsippant a telefonom hogy sms jött, már annyira nem is ügyeltem rá, hiszen vagy húsz sms jött mindenféle karácsonyi jókívánságokkal, gondoltam ez is az lesz, ..aztán csak előkapartam a telefont, erre: T írt hogy már ittis van bécsben!! írtam is neki vissza gyorsan hogy velkám meg vi vill mít on mándéj meg minden, aztán megcsörrent a telefon: hát nem felhívott?! báááz, rohantam ki a szobából, felvettem: "musimusiT.desu.." majd összepisiltem magam a nagy izgalomban! istenem, dehát nyolc éve nem hallotam a hangját, úú, aztán valami konverzésön félét kerekítettünk: éreztem hogy ő is simán ugyanígy be van tojva mint én, de ott vihogtunk nagyokat a saját bénaságainkon, szóval poén volt, és jó lesz, na! anyunál túrtam egy jó kis budapest utikönyvet, nagyon hasznos séta-útvonalakkal meg minden! azért jöhetnek esetleg ötletek, hogy hova érdemes egy japán srácot elcipelni kétünnepközt... persze a szokásos - vár, halászbástya, opera, hősöktere, nemzetimúzeum stb... után... olyan kis hangulatos jó magyar kajákat főző vendéglőkre, amik nincsenek rajta a turistacsoportok listáján, és kurvultak már el... vagy titkos aranyos múzeumra/galériára akrámi...

úúúbazzz.. mennyit kell nekem még holnap takarítanom! ááá...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr455662253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása