EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. január 02. - Mirwen

délben keltem fel, és már most álmos vagyok. meghalok ha arra gondolok hogy mennem kell holnap a krumpliföldre, de talán a mókuskerék is jobb ennél a céltalan otthonücsörgésnél ilyen szar időben... ma is mit csináltam? felkeltem, ettem, tévéztem, neteztem, letöltöttem eztazt, megnéztem még pár filmet, és mostam. ennyi... és legszivesebben már be is másztam volna az ágyba, de akkor tuti csak estig aludnék, és felborítanám az egész napot...

az ablakom alatt fészkel egy pár valami hülye madár, aminek tisztára olyan a hangja mint valami éles mobiltelefonos ébresztő és a legszivesebben hajnalban és szürkületkor gyújtanak rá "nótázni"... vajon a rigópörkölt finom?

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr35662281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása