EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 06. - Mirwen

nos ezennel letészem a lantot, elég volt mára. Eredményesen kapáltam, megveregetem a vállam. Ellenben, mikor beugrottam a boltba hogy akkor veszek munkaterápiás célzattal gumicukrot, sikerült úgy bevásárolnom minden szart, és utána természetesen mindent válogatás nélkül bezabálnom, hogy most heveny gyomorrontással küzdök... Még szerencse hogy egyedül voltam ma, így billeghettem teljesen kigombolt gatyában.. hehee..

azért így egyedül ebben a nagy krumpliföldi hangárban elég nyomasztó...mindenhol tök sötét, akármerre nézek, még a másik épületekben is, én meg itt kuksolok a monitor fényénél.... Timo Maas négy száma szól végtelenítve immár ötödik órája, ez még fokozza is az abszurditást... ... na megyek is, nehogy bezárjanak még a végén ide...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr165662458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása