EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 11. - Mirwen

a háremnél kihagytátok HZs-t. De bárcsak hárem lenne.. ez simán csak annyit tesz, hogy olyan kevés hús-vér emberrel tartom a kapcsolatot hogy azokat név szerint is mind fel lehet sorolni. szááánalmas... amúgy egy pár szót róluk:

KD a legrégebbi, még gólyatáborban ismerkedtünk össze: egy tankörbe osztott minket a sors.. én jártam az exemmel, majd mikor szakítottunk, jött KD hogy akkor most ő szerelmes, és járjunk és ásókapa.. én meg padlótfogtam: soha egy pillanatig nem tűnt fel hogy a fene nagy barátságunk a részéről kicsit több mint barátság... de elutasítottam, hiszen még ki se lábaltam az exből akkor (mintha mostmár igen.. haha), és fel se tudtam fogni ezt a felállást hogy akkor ő mint az én... pasim? szóval nem-et mondtam, meg a "de nem akarlak elveszíteni mint barátot!" szöveg, amivel - én tudom a legjobban - csak megbántani lehet... de rendeződött a viszonyunk, és továbbra is a legjobb haverom, nagy kelet-fan ő is, csak ő kínát, és a kínai nyelvet választotta magának. hehe...

LL: munkahelyi házinyúl. kicsit mintha több kereke lenne mint kéne, ugyanakkor olyan szeksziesen kancsal egy nagyonpicit. és úgy tud nézni azokkal a kék furánnéző szemeivel hogy az csak na! nála semmi esélyem, mert 1: biztos nem az énfajta típusú csajok jönnek be neki, 2: szerintem a melón kívül más úgy igazából nem is érdekli.

HZs: egy publikus céges helyen feltett levél miatt indult. ő feltette a szöveget, én meg rögtön nyomtam a replyt hogy "csak nem szánalmas.hu olvasó?", erre a válasz is beesett postafordultával: "lebukott-e vagyok?"... és azután a konstans emilezés kezdetét vette.. ennek már jó féléve.. ő az a pasi, akinek minden mondatát imádok, hihetetlen humora van, a legjobb fej ember, szellemes, kedves, lovagias, előzékeny, jó munkahelye van, lakása, kocsija, elcipelt moziba, kajálni, mikor megkérdeztem hogy én mikor fizethetek akkor végre legalább egy mozit, akkor megsértődött hogy én miért akarom az önbecsülését tönkretenni? stb... szóval maga az álompasi. Aztán mikor találkoztunk először kiderült a bibi: 10 centivel alacsonyabb mint én... igen. így büntet a sors.

MM: ő meg haver, de van még egy pár haver, akik mind mind filmbuzik, és én meg imádom őket mert olyan jófejek tudnak lenni, és csodálom őket, mert nem olyanok mint én: ők emlékeznek egy-egy filmre, és tudják hogy melyik címhez milyen sztori kapcsolódik, és még kritikákat is tudnak írni, nemúgy mint én (A: jó; B: nemjó). szoktam is mondani hogy kár belém a sok film amit megnézek... van például JSz, akivel ugye lassan két éve tervezzük hogy találkozunk, és azóta se sikerült összehozni egy találkát, vagy mozit, vagy akármi.

és majdnem kihagytam KZs-t, akivel tavaly nyáron kavartam... heheee.. vele mostis jó barátok vagyunk. (ő is a filmbuzi-szakkörből került ki. asszem veszélyes az a hely)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr295662483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása