EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 19. - Mirwen
az gáz ha mostanra sikerült embert varázsolnom magamból még csak? HZs-vel a mozizás 15:30-ra volt megbeszélve... még szerencse hogy sms-eztünk, így nagyon is tisztában volt vele hogy nem fogok elkészülni, és egyébkéntis ő is szombatiasra vette a figurát... asszem az Aviator-t nézzük meg, nemtom... majd kiderül. viszont dícséretes hogy egy reggeli zsömlén kívül mást még nem ettem, és éhes sem vagyok... bár ha jobban belegondolok, ez az esetemben vagy csoda, vagy betegség... úgyhogy inkább nem is filózok rajta... majd eszem popkornt, az úgyis nagyon megy nekem. valahogy úgy birom enni, hogy a zacskó tartalmának a negyede a földön meg a széken köt ki, a másik negyede meg a pulcsim alatt, gatyámban, hajamban, mittomén... szóval mikor egy filmnek a végéhez érünk, mindig egy jó ötpecig csak sepregetem magam.. márha nem valami sírós film, mert olyankor csak egy kezem van sepregetni: másik kézben a telebőgött zsepikupacok... az exem volt a popkorn mestere: nem tudtunk úgy filmre bemenni hogy egy egész vagy minimum egy fél zacskó popkornt ne borított volna ki nagy teátrálisan vagy közvetlen a széknél, de volt olyan is hogy a terembe belépéskor... ilyenkor megpróbáltam egy pár lépéssel lemaradni hogy lássák hogy nem is vele vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr785662522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása