EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. február 26. - Mirwen

suli helyett micsináltam ma már megin? itthon maradtam. de legalább nem aludtam, ... bár már eztse tudom hogy most erény-e, ugyanis helyette Larkinoroztam... szééép... úgy kellett az archívumból előszedni a karakteremet, ugyanis olyan régen voltam már... de cserébe mind a kétezervalamennyi kattintást eljáccottam, fejlesztettem a karakteremet (Neusiedler), és léptem két szintet. ügyes vagyok vagy ügyes? vagy szánalmas... namindegy. A klikk korlátot meg direkt az ilyen hozzám hasonló balfékek miatt találták ki...   most meg épp már öltöztem volna, amikor megszólalt a telefonom: Az egyik kollégám volt, hogy nincs-e kedvem elmenni vele holnap este Rammstein koncertre, mert van mégegy jegye.. ingyen... váááááááááá!! báááákkker!!!! kirááály!!! (a nagy örömködésben le is törtem hirtelen a körmöm) kár hogy nem a tavaly nyári versenysúlyomban vagyok épp, mert akkor mehettem volna megint az idétlen diszkóspicsa felszerelésemben ropni a haláltáncot a sok bamba fekete közé... mint két éve Moonspell koncerten: csillivilli smink, kapucnis felső meg bézbólsapi, deszkáscipő meg sokzsebesgatya. A sok Gótika Mónika meg majd' szívinfarktust kapott hogy "hát ez meg?! eltévedt?" oszt mikor jól lezúztam őket, akkor persze jöttek a riszpekt-pillantások... (izééé... most mintha deja-vu érzésem lenne... lehet hogy ezt már meséltem? ehhh) namindegy, megyek így is, csak szolidabban. jólesz az! jó, hát, hogy a rossebbene?!

naszóval most akkor beizzítom a möpöhárom hallgatóm, és egy kis ráhangolódást tartok majd békávézás közben a holnapi eseményre.

viszont ma is lesz esemény: HZs-t elcipelem tesómékhoz, és evészet lesz meg filmnézés.

báááááz, nemtérek magamhoz!!! Holnap mégiscsak megyek Rammsteinre!! jeesssz!! KZs-vel meg már izzítjuk magunkat a nyári NIN koncertre. na az lesz még a nagyhalál! (Azért van ám már megint képzavar hogy örömködni, meg öltözni készülődni Juno Reactor-t tettem be)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr655662544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása