EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. március 05. - Mirwen

a mai "ki a lúzer" játékot én nyertem! egész reggel a szűkölve nemakaródzó indulás... öltözködés, fagyoskodás, odabékávézás, aztán látom épp megy az óra. leültem a terem előtt, vártam, sms, telefonáltam, már minden bajom volt, mondom, mikor tartanak már végre szünetet, erre odalopóztam a terem ajtajához befülelni, ...semmi... benyitok, töküres a terem... !!bááázz! itt nincs is senki!! telefonáltam rögtön egyik csoporttársamnak hogy mostmegmi afrászvan? aztán kiderült hogy bejöttek reggel szokásszerint kilencre, de a tanár sehol, aztán maradtak tízig, akkor szóltak hogy valszeg beteg lett a tanárnő, úgyhogy oszolj!... kicsit voltam csak ideges, de aztán gyorsan lenyugodtam, hiszen az mekkora szopás lett volna ha korahajnalban kelek, bejövök reggel és dekkolok tízig hogy megtudjam hogy elmarad ...

végülis elmentem tesómékhoz, feljött kishugom is, együtt ebédetcsináltunk, majd ázsiacenterbe néztünk el. Vettem két újabb telefonbizbaszt... lassan kell vegyek egy külön táskát a telefonomnak... aztán most értünk haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr465662573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása