EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. március 11. - Mirwen

most néztem meg a Vanilla Sky-t. nem egy nagy cucc film. ellenben már megint itthon vagyok és a szomszéd szobában meg megy a hancúr... a virágot nem tudtam még meg/találtam még ki hogy kitől kaptam, de lehet hogy csak nem akarom megtudni? igazából ez volt a probléma, úgyhogy gyorsan küldtem is most egy smst, let's face the truth alapon.

Tegnap jó volt hogy jött KZs, mert legalább faszán összepakoltam hirtelen a lakást meg felporszívóztam, (illetve a joghutfoltra ráhúztam a szőnyeget). De most áramlik a csí a szobában mint állat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr385662598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása