EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. április 03. - Mirwen

tegnap egy partizánakció keretében hagytam magam elrabolni suli után. Feljöttek anyuék pestre eztmegazt intézni, és aztán mikor feltette anyu a kérdést hogy "nem jösz velünk haza?", akkor még tiltakoztam, mondván jópár dolgot akartam elintézni, aztán persze kezdtem meggyengülni, ugyanis gyönyörű idő van, és ilyenkor imádok otthon a kertben tennivenni, meg egyáltalán, kinntlenni a napon, mégha kicsit csíp is még a szél, de már érezni a nap melegét, és fotoszintetizálni... majd bevetették a nehézágyút: finom ebéd van, gombalevessel meg libasült. Ugyanis pont előtte "dicsekedtem el" hogy 145 forintom van, és hogy még nem is reggeliztem még, és hogy nem is tudom hogy mit fogok enni ma... aztánpersze már itthonis vagyok.

de befejezem, mert rettentően frusztrál a betárcsázós internet villogó ledje, ahogy vurlicerként nyeli az újabb forintokat...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr165662647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása