EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. április 30. - Mirwen
ma egyébként megcsináltam a teraszon a régóta esedékes balkonláda újraültetést, az elszáradtnövény-deportálást, és a frissfölddel újratöltést. Jelentem, van egy illatos fehár loncom, és egy málnabokrom, ezekkel fogok idén kísérletezni hogy hogy tűrik a cserépben nevelést. tavaly hajnalka volt, tavalyelőtt koktélparadicsom. A paradicsomok csúfos bukásnak bizonyultak, a hajlnalka nemrossz, de olyan piszoklassan nőttek, utána meg egész télen nézhettem az elszáradt hullájukat, és most nézhettem volna megint nulláról a növekedést. helyettük a loncot vettem, az elég igénytelen. eredetileg ugyanis klemátiszt szerettem volna, de az biztos kényesebb. mindegy, majd meglátjuk. jaigen, otthon vár még egy kicsi leander is, az a harmadik nagy lakója a teraszomnak, és egyben fagytűréses kisérleti alany is, ugyanis egész télen folyamatosan ellenőriztem a terasz hőmérsékletét, és nem nagyon ment -5 alá, hála a távfűtésnek, a paneleknek, és a régi nyílászáróknak, ezt a hőmérsékeletet viszont ki kell már bírnia egy leandernek...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr215662717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása