EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. június 09. - Mirwen

szégyenszégyen! itt ülök a Gusztustalanfejű pulcsijában, ugyanis voltam olyan bolond hogy nemhoztam magammal... egyszál pólóban meg megfagytam volna, így reggel óta kabátban ücsörögtem, amikor megkaptam ezt a kék kötöttet... kíváncsi vagyok hogy hogy fog elszámolni otthon az asszonynak este azzal hogy DKNY Be Delicious illata van a pulcsijának...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr605662805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása