EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. július 30. - Mirwen
nyugati fekvésű panellakásban van ám az igazi fílinges nyár... délután teregettem a mosott ruhákat, amikoris ellenállhatatlan vágyat éreztem hogy az egyik vizes spagettipántosba bújjak. aztán odaültem a ventillátor elé. szegényember klímája. délután még aludni is beájultam, ami tőlem szokatlan, de talán az is hozzájárult, hogy reggel nyolctól kettőig fusiztam, ebből is kétszer immár élesben, és közben úgy megizzadtam hogy a futás ahhoz képest smafu.. az alkarom úgy gyöngyözött mintha szanuában lettem volna. remélem holnap is túlélem majd. addigis mindenki nézze a dunatévét. Egy nagyon jó film: Megváltó szex

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr605662936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása