EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. augusztus 13. - Mirwen
minta-sziget napot tartottam.
a helyszínre még aeonfluxékkal mentem, de már a nagyszínpadig se tudtunk eljutni, mert jött a kavarás meg a kihovamegy, és elváltunk. gyorsan lélekmelegítőért rohantam, és ekkor kezdett gyanússá válni az este... történt ugyanis hogy épp rendeltem a fantámat, amikor egy szőke lány aki mellettem állt a pultnál, odafordult hogy megjegyezze hogy milyen szép vagyok...ööö...dehogy ezt nemazért mondta, csakhátdeigenmégis... erre közben befutott egy sms egy haveromtól hogy találkozzunk, és mikor visszakérdeztem hogy hol, simán megnevezte ugyanazt a műintézményt, ahol én épp zavartan kevergettem az italom. pedig nem beszéltünk össze meg semmi.

Hogy merre megyünk az nem volt vitás: nagyszínpad, Basement Jaxx. kicsit óvatosan közelítettem meg a dolgot, mert béna emtíví popnak tartottam, de erősen rácáfoltak a dologra. Minden ami hiányzott Sonpólból, az itt megvolt: olyan elsöprően energikusak voltak, és úgy pörgették a bulit, hogy nem győzött mindenki csujjogatni meg a lüktető ritmusra mozogni, ugrálni. haverom utána kitalálta hogy nézzük meg a tűzpörgetősök dombját, és épp el is indultunk volna amikor odajött egy ismétcsak szőke csajszi hogy nem tudjuk-e hogy a színház és táncsátor merre van? mikor mondtuk hogy pont arra megyünk, akkor rém lelkes lett, és mondta hogy akkor jönne velünk. és közben csak úgy mellékesen megjegyezte hogy milyen szép szemeim vannak... ööö ...ÖÖÖ... ami utána következett, az fényképezőgépért kiálltott: diadalittasan vonultam kéz a kézben egy fiúval, meg egy lánnyal Bozsik Ivettet nézni... ezt a programot szerintetek bekarikáztam? hátnagyon nem.. odaértünk, leányzó elbúcsúzott, mi meg rettenetesen elfáradtunk, így lehenderetünk a dombra, amin már körbenézni is öröm volt: a fűben mindenhol ült egykét ember és épp világmegváltott mindenki: voltak akik simáncsak legurultak egyedül vagy ketten összefonódva a domboldalon, volt aki csillagokat nézett-volna, ha lettvolna, helyette mondjuk voltak a felhők, és azokon fényfestettek a három szigetes fénycsóvával hipnotikusan. a vécé és a szomj nagy úr, utunkra is hajtott minket, és el is mentünk egész a pörgésparti arénáig, hogy nézzünk egy kis LTJ Bukemet. nem voltam épp elájulva, meg úgyis mozgásban voltunk, úgyhogy át is surrantunk a Cinetrip sátorba, ahol viszont isteni zene volt. kérni akartam egy slukk cigit a mellettemállóktól, és erre hirtelen nyolc ember nyújtotta a nyolc cigijét nagy mosolyogva, én meg megint zavarbajöttem majdnem, de inkább táncoltam az egyik barnahajú lánnyal. hehe

mikor meguntuk, átsiettünk a Metalhammer sátorba, ott meg Blind Myself zúzott épp és húzósan jól. mikor ott az úton mentünk, valahol a csónakháztól nem messze egyszercsak pörgő dobolásra lettünk figyelmesek, és mikor megláttam, nem akartam hinni a szememnek: három nagy fedeles kukáskonténer volt, és mellette vagy húsz ember, és ők ütötték a ritmust, de valami lélegzetelállítóan jól...

Azthiszem sikerült az este végig megtalálni a legjobb helyeket, és a legjobb fellépőket. ennek az érzésnek a tudatában indultam hazafelé, arcomon egy széles vigyorral és csak csóváltam a fejem hogy mik meg nem történhetnek... helló sziget!

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr35662968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása