EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. augusztus 28. - Mirwen
anyunak valami új dilibogyót írt fel a dokija. azthiszem apu meg kistesóm fog még térdencsúszva könyörögni a doktornőnek hogy vegyen vissza az adagból. itt ugyanis a lakásban két óra leforgása alatt mint egy ütegparancsnok vezényelt mindent és mindenkit, és rendetvágott. Komolyan olyan volt őt nézni, mint ahogy a rajzfilmekben szokták a gyalogkakukk lábát ábrázolni: láb nincs is, csak a vonalak. nos én sem tudtam követni ahogy szétdomesztoszozza a lakást, másik kezében a porszívóval kardozik, közben irányítja apámat, kiosztja tesómat, én meg nemgyőztem a szemétből vissza-visszalopni eztazt. és mikor már mindenki fejhangon üvöltött hogy nem takarítani jöttek hanem visegrádot akarnak nézni, akkor anyu mosolyogva(ez a legdurvább) kifakadt hogy ő már fáradt, menjenek inkább haza. hazamentek, én meg már a második plédemet mosom, illetve még mindig itt figyel egy csomag domestos-törlőkendő az ölemben mert még az átmozgatott hűtő(!) volt helyét fel kell takarítsam. amúgy csillog a lakás.
ha most lenne füvescigim, asszem elszívnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr955663024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása