EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. szeptember 30. - Mirwen

van egy karkötőm, ami a múltkor is már szétjött két láncszeménél, és elkértem GGy kollégámtól a kicsi csípőfogóját, amivel óvatosan, hogy ne vágjam el a fémet, összenyomtam. megint szétjött a karkötő, így odafordultam hozzá hogy kéne megint a csípőfogója, erre elkezdte kitúrni a táskájából, majd elkezdett szöszmötölni vele... először nemtudtam hogy micsinál, majd odanéztem, és akkor láttam meg hogy a körmét vagdossa, és a lecsippentett részek meg repültek a szélrózsa minden irányába... ááááááááááááááááááááááááá... és utána mintha mi se történt volna odaadja hogy "tessék!". és még benne volt a csipőfogó pofájában egy darabka körme. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

többet nem tárolok semmilyen italt nyitott tetejű pohárban az asztalomon...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr545663140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása