EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. november 10. - Mirwen

reggel jöttem rá hogy egész este tévedésben éltem: azthittem hogy ma szerda lesz, még emlékszem hogy meg is nyugodtam, hogy akkor még majd nem kell reggel korán kelnem, mert a csütörtök reggel a hajmosós nap. peeerszehogy ez csak reggel esett le... namindegy, így járt aki ma rámnéz.

tegnap egyébként már megint rohangáltam mint pók a falon, meló, meló-tanfolyam, délben postára is kirohantam, aztán félnégykor leléptem, rohantam be a nyugatihoz, ott négyre várt a tesómékkal együtt egy ügyvéd, vele tárgyaltunk eztazt (tesómék lakásvásárlásos projektjével kapcsolatban), aztán rohantam vissza ötre japánra, ahol felfokozott hangulat uralkodott: kibújt a kisördög, brillíroztunk nyelvtanilag, de közben égetnivalóan rossz volt mindenki. óra után alig lehetett hazazavarni a csoportot... aztán csak leléptem innen is, rohanás a battyányira, ott le kellett adni az EÜ papiromat az autóvezetésesdi irodába, majd már csak arra volt erőm hogy felkússzak a buszra. ott viszont egy nagyon szép fiú mellett kaptam csak helyet, nem tudtam nem nézni. szerencsétlen gondolom halál zavarban lehetett hogy mi a faszt akarhat ez a csaj ott mellette kigúvadó szemekkel. olyan androgün jelenség volt, gyönyörű koponyaformája, a félhosszú haja hátrasimítva hajpánttal, az íves szemöldöke szépen szedett, és egy nagyonszép arc... olyan nemtől független szép. még szerencse hogy anyámmal telefonáltam végig a buszutat, különben amilyen hülye vagyok, még a végén leszólítom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr805663241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása