EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2005. november 24. - Mirwen

miért vásárolok rögtön két darab gyümölcsös joghurtot amikor tulajdonképpen nem is szeretem? fogós ravasz kérdések az ilyenek. most itt turkálom, közben pedig ugye az éhező afrikaiakra, a fogyó pénzemre és a szűkülő nadrágomra gondolok sokat. Amúgy épp most fejeztem be a reggeli projektemet, ami a sesblogon talált tudományos papírrepülő meghajtogatása, kipróbálása és természetesen a kudarc feletti dühöngés volt. Pedig kilógó nyelvvel hajtogattam, méricskéltem, celluxoztam, vágtam, és mégsem. Aztán a kollégákkal kupaktanács keretében még ellensúlyt is kimértünk a gép törzsénél egy gemkapocs formájában, de ígysem. ekkor Gusztustalanfejű nekiállt, és hajtogatott egy ovis repcsit két mozdulattal, és háromszor olyan hosszú távot repült négyszer olyan szépen. Most mérges vagyok. Pedig már kisiskolás korom óta szerettem volna megépíteni A Tökéletes Papírrepülőt, ami gyönyörűen, szépen siklik messzire.

Erről jut eszembe, hogy a Schönherzben azért az frankó volt, amikor a 17. emeleti szobának az ablakából indítottuk a repcsit. Azoknál már csak a tekercs vécépapír volt szebb látvány, ahol tekeredik messzire...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr715663284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása