EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. január 06. - Mirwen

tegnap egy édesaranyos fehér borítékocska várt a postaládában, megdobbant a szivem, hiszen IRL levelet kapni milyen klassz dolog már a mai világban! Egyből le is hervadt a mosoly mikor megfordítottam: az oktávtól jött, akikhez mentem arra a hülye tanfolyamra, amit végülis nem fejeztem be, mert jól megszivattak. és persze egy csekk volt benne, 50rugóról, meg hogy fizessek, különben jön Szergej, meg ilyen hasonló aranyosságok. Kafa. jól elfelejtkeztem róla... Így is a karácsony miatt hihetetlen minuszokban, meg az autóvezetés miatt mégjobban lennt a gödör alján, és az meg még folyamatban is van ráadásul, vinni is kell jövőhéten a következő húszezrest is - és még közel sem az utolsót. meg ugye tél van, távfűtéses köcsög panel, és lehúzós kábelnetes axeleró. ehhh, ehhh.

depersze ilyenkor kell nekem is 200 darab üres dévédét rendelnem, meg hasonlók. üügyes

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr615663393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása