EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. január 13. - Mirwen
jólvan, szenyók vagytok, egy "helló"-ba még senki se halt bele.... cserébe megosztom veletek A Tökéletes Rizs készítésének módjával : Az egyik titok szerintem a jó minőségű rizs, én a japán rövidszemű rizst szeretem, a Minori, meg a Nishiki nagyon jó rizsek, csak nehéz itthon venni, inkább bécsben, viszont itthon Kim-mai-gold rizst veszek, ez a jó, mert a minősége ugyanolyan jó mint a márkás japánoké, viszont nem annyira drága. (itt már kilónkénti ezerpárszáz forintos árkategóriában számolunk...) ez is minőségi rizs, csak ugye a koreai piacra megy, így olcsóbb. a másik titok meg az hogy baziranagyon át kell mosni a rizst. énnekem van egy kis tálam, abba teszem, rá a vizet, megmorzsol, leönt a bizbaszos víz. és ezt legalább hathétszer, amíg nem lesz jó tiszta a víz. Aztán a rizst mosás után 20 percig pihentetni kéne, ezt kihagyom általában, hehe, lustadisznó vagyok. Utána bele az egypohárnyi mosott rizs a főzőbe, majd felönt az 1-es jelig, majd lecsuk és "cook". aztán a harmadik titok meg az, hogy ha kész - átugrott cook-ról warm-ra -, akkor még NINCS KÉSZ! nem szabad kinyitni, hanem 10percig mennie kell warm-on. Na _ekkor_ van kész.

hát ennyi. és én nem sózok,csak rizs+víz. Illetve ha sushihoz készítem a rizst, akkor teszek a vízbe még egy kis darab szárított konbu-t (alga).

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr245663423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása