EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. február 08. - Mirwen
motivációs levél írás közbeni csetes megbeszélés

...
newrim
: aszittem agylobbot fogsz kapni ettől a mondattól: "Immáron nyolcadik éve dolgozom a krumpliföldnél, így jó rálátásom van a krumpli-iparra, és volt lehetőségem mindezt több aspektusból is megszemlélni a vállalaton belül is. "
alig értem még énis, amit írtam...
HZs: én sem értem, de olyan, amit prezentációk hallok, és doksikba, ajánlatokban írok bele, úgyhogy jó. 2000 éven át másolták tudatlanul a szerzetesek, hogy "latiatuc feleim zumutuchel" anélkül, hogy értették volna, oszt mekkora siker
...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr325663517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása