EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. február 08. - Mirwen
Szupertitkos Projekt végső stádiumába ért, most volt az utolsóelőtti megbeszélés, holnap, vagy holnapután jön az ámmen, vagy a mittomén. remélem az ámmen. Szorítsatok, majd elmesélem tutira!
rájöttem amúgy a legolcsóbb berugás receptjére: ne egyél két napig, aztán az első igazi kajád - nem kamillateal - legyen egy pohár vörösbor. Esküszöm két deci volt csak, én bazira elfelejtettem hogy nem ettem már majd három napja, így úgy fejbekólintott, hogy alig győztem talpon maradni, meg nem vihogni, meg törölgetni a gyönyöző homlokom. baziciki volt. perszehogy Szupertitkos Projekt megbeszélésén, amikor a legjobb formámat kellett volna adni. mindegy, annyi biztos hogy felszabadult lehány benyomását keltettem. Hab a tortán: mit eszik az ember lánya elsőnek felépülés után? Banánt? Tán háztartási kekszet? főleg hogy így borral szétcsapatta magát? neeeem: elmegy a koreaiba, és egy koreai kevert rizst kőtálban. úúgyvan... Na most majd vizsgázik a gyomrom, mert ez víz/gyomorsav-választó lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr55663518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása