EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. február 09. - Mirwen
fogorvosnál voltam, kifúrta az egyik fogam, majd amikor kimentem a váróba, odamentem egy tükörhöz megnézni a végeredményt. egész faszán kitisztította azt a fogat ott hátul, nézegettem épp, aztán összeharaptam, meg szét, nézni hogy hol kéne még rendbetetetni, amikor egy hirtelen éles fájdalom hasít a felső állkapcsomba, és már hallom is a mosdókagylóban a csilingelő hangot: kitört az egyik fogam, kiálltok, ottterem a doki, megtalálja, majd nyugodtan konstatálja, hogy ez bizony a szemfogam, ám ekkor már az idegtől meg a fájdalomtól elered az orrom vére is, és csak állok és nézem a fogam helyét, meg a patakzó vért az arcomon
majd megszólalt az ébresztő. huhh.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr815663519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása