EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. április 14. - Mirwen
az az igazság, hogy tegnap az ünneplés hevében sikerült a Menzán úgy beboroznom, hogy reggel ijedten keltem fel, mert emlékeztem hogy írtam valamit a blogba, de fogggalmam nem volt hogy mit, és kicsit tartottam tőle hogy törölhetek majd ezerrel, vagymár csak sajnálkozhatok. szóval egy üveg száraz vörösbor, már nem is tudom milyen, de jófajta, mert másnapnak még árnyéka sincs. viszont itt kell megjegyezzem hogy rászoktam a koffein tablettára, tegnap is hármat nyomattam, az utolsót délután ötkor, aminek a következménye egy szellemileg éber, de erős koordinációs zavarokkal küszködő részegség lett a vége. szerencsére a gátlásokat is valahol az asztal alatt hagytam, így egy fántásztikus estének néztünk elébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr115663676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása