EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. április 27. - Mirwen
tegnap történt még, de még mindig a hatása alatt vagyok: épp mentem le a metróhoz az aluljárórészre, amikoris pont tanuja lehettem egy biciklilopásnak. Két srác, az egyik őrt állt, a másik addig villámsebesen dolgozott a lezáró zárfeltörésén. odanézni alig mertem, az atlétatrikós fiatal muzsikus kábé egy gyors lefejeléssel kezelte volna a dolgot. vagy mittomén, minenesetre elég rémisztő volt. meg a tudat, hogy ez ugyanúgy veled is megeshet.. ááá... veszek majd kafa abus zárat, azt a 15-ös biztonságosságosat. kettőt. többe fog kerülni a lezáró mint a bicaj. most jut eszembe, nekem már lopták el még általánosban a bicajomat. az uszoda elől... a számzáras zár mondjuk abus biztonsági kódban kábé -500-as lehet, de akkor az volt csak, vagy a kiskulcsos verzió.
igen, benntről írok, mert most épp költözködés van itt a csavargyárban is, feje tetején az osztály, bedobozolva minden és már kétszer lefejeltem majdnem az asztalt az újabb hegynyi doksi olvasása közben...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr15663694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása