EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. április 28. - Mirwen
ma teljes debilség uralkodik a szinten... a költözés meg a dobozolás mindenhol, a számítógépekhez úgy kell bozótvágó macsetével utat vágni. az előbb fogta valaki a széles dobozzáró ragasztószallagot, és elszántan megindult az akvárium felé. de lefogták. most mingyár például azt fogjuk kitakarítani. van vagy 15 literes, de igazságosan felosztották a teendőket az újoncok között, és mivel én vagyok a legzöldseggűbb, énnekem kell magát a tartályt kipucoválnom. a többiek homokot mosnak, halat őriznek, tereptárgyakat mosogatnak, szűrőt öblítenek. az előbb kávézás közben volt még körkérdésnek az hogy hány átlója van egy szabályos 21szögnek, ami után olyan szövegelés kezdődött, hogy a vége valahol ott mentem ki pisilni hogy "...és ha ráfeszítjük a 21szöget egy gömbre, és vesszük még a 4. dimenziót is?". jameg rájöttem hogy van egy klassz eldugott férfibudi a konyhától nemmessze, úgyhogy azt szemeltem ki magamnak. majdnem rám is törte valaki, aztán utána röhögve fogadtak a konyhában a többiek, hogy a dulifuli még ott morgott magában miután elviharzott, mer nem jutott be a budiba, hogy "mi a szarér kell az egész budit bezárni??". az előbb meg leültem a géphez, és látom ahogy a másik csoport vezetője valamit elméjültem pakolászik a szekrénye (ilyen derékig érő magasságú) tetején... koros, szakállas, elsőre riasztóan komoly pasi. nos mikor hátralépett megszemlélni, akkor láttam meg, hogy a Dilbert automatic candy dispenser (http://www.countrycc.com/m_m_dilbert_candy_dispenser.html) mellé állította fejjel lefelé a gémkapocstartó fémhálós "poharat", majd a tetejére állított egy kis rózsaszín hajlítgatható végtagú vigyorgó figurát. és ezen úgy negyed órát dolgozott, hogy meglegyen az összhang... aztán elégedetten csettintett, és leült.


A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr935663696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása