EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. május 20. - Mirwen
ma gimnáziumi osztálytalálkozóm lesz. valahol csepelen béreltek egy termet, énnekem meg most jutott eszembe hogy vinni kéne kaját meg innivalót. a rendes háziasszony-type csajok - mert ez lánygimnázium volt ugyebármégis - szóval gondolom mindenki kitesz majd magáért, és már egy hete sütik főzik a rafináltabbnál rafináltabb meg komplikáltabb édes meg sós sütiket. bármibe lefogadom hogy még saját készítésű szörp is elő fog kerülni valahonnan. nos én, ahogy a jelek is mutatják, nem tartozom ebbe a fajtába, úgyhogy úgy félórája, amikor végre kikászálódtam az ágyból, villant be a gondolat, hogy tejóég! kaja kell! aztán rögtön internet, mert egy jóravaló mai háziasszony hüjetyúk onnan "főz", és irány a mckiwans honlapja. hát nem bezárnak egyórakkor? rohadékok. és a hétvégi partikra meg én kenjek szendvicseket, mi?, aztán ment a kétségbeesett fejszámolás, aztánmeg böngészés tovább, és rá kellett jöjjek hogy az összes szendvicsgyáros bezár szombaton délben. de aztán megtaláltam ezt a gyöngyszemet, és it saved the day! Nemhogy nyitva van, de sokáig, és vasárnap is, jóval olcsóbb, és még útba is esik. Felhívtam, és van mindenféle, és szeretettel meg sok szendviccsel várnak. Remek! Mostmár nyugodt szívvel nézhetem meg a desperate housewives következő epizódját.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr675663739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása