EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. június 07. - Mirwen
na, vége a kétségeknek. nem vagyok terhes. Történt ugyanis, hogy meló után rohantam Timi (MT) barátnőmhöz mert mára beszéltünk meg találkát, mert épp két és fél hónapja nem találkoztunk, és az érdi Pataky cukrászda volt betervezve, mert ugye kocsikázni is akartunk, ha már Timinek megvan a jogsija, meg két hete az autója is (igen, együtt kezdtük a jogsi csinálást, és igen, be kéne már fejezzem). szóval Pataky cukrászda, de előtte a deákon megálltunk, én berohantam tesztet venni (paráztam hogy nehogy a pasi gyógyszerészhez kerüljek. igen, első tesztem...), a kocsiban kiig elolvastam az útmutatót, ami szerint kell egy tiszta edény, amibe vizeletet helyezünk, meg pipetta, meg három csepp pisi. És egy teljes kémia-labort ne kerítsek hirtelen?! bázzeg... egész félvállról kezeltem egy ideig a dolgot, de aztán a végére lassan beparáztam rendesen, úgyhogy nem is bírtam ki hazáig, hanem ott a cukrászdába elmentem budiba nagyügyesen kiválasztottam a rokkantbudit, ott sok a hely, és mivel poharam nem volt hát mi a fenét csinálhattam volna, az előzőleg jól megmosott tenyerembe pisiltem. Igen. aztán a teszthez kapott (mert ugyanis jár hozzá, mint kiderült) pipettával óvatosan becsöpögtettem a kis izébe, ahova kellett, majd leizzadtam, meg kivert a víz, meg minden bajom volt, de aztán csak egy csík lett, elég konkrétan. Aztán kiment a villany. Ott álltam egy cukrászda rokkant vécéjében, pisis kézzel, a vécépapírtartó tetején egy negatív terhességi teszttel, a vaksötétben, letolt gatyában, bezárva, egyedül. Mivel a biztosítékom már rég eldurrant, nem is idegeltem magam a helyzeten, fogtam a telefonomat, azzal világítottam, és valahogy összeszedtem magam. aztán kitámolyogtam Timihez, aki kábé betegre röhögte magát a történteken, mert ilyen is csak velem eshet meg. Gyorsteszt a te barátod.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr565663790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása