EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. június 16. - Mirwen
találkoztunk még szerdán loboval meg senoival a Szóda udvarban, jót diskurálgattunk, aztán kimentünk tesómékhoz, ott az új részen új kisutak, a madár se jár arrafele, úgyhogy beültem a volán mögé és rettegésbe tartottam a környéket. röhej, de elfelejtettem hogy melyik a gáz meg melyik a fék, de aztán visszazökkent minden, és ment egész jól. egészen tegnapig, amikoris folytattam a két és fél hónapja a meló - meg a kudarc - miatt felfüggesztett forgalmi vezetést, és arra jöttem rá hogy papucsban tényleg nem lehet vezetni. meg légkondi nélküli autóban sem, ha nem is a kényelmetlenség miatt, akkor amiatt, hogy a dögmeleg miatt tökig lehúzott ablakok mellett az oktató szavát sem értettem, nemhogy a motor hangját, vagy az index kattogását. még hat órát kell vegyek a következő vizsgaidőpontig, a két hónap alatt ugyanis majdnem az összes utcácskát átvariálták a szőlő utca környékén, meg meg kell ismerni az új kátyúkat is ugye...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr25663808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása