EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. július 08. - Mirwen
az van hogy most fejeztem be a mosogatást. meg kiteregettem három adag ruhát is, meg elpakoltamL: a lakás csillogvillog. mint egy tündér! Kicsit homályosítják érdemeim hogy előtte az este folyamán egy üveg vörösbort tüntettem el, kacsáztam, vihogtam, és kábé kettőig ha láttam. meg természetesen gyalázatosan kikaptam kétszer is Carcassonne-ban. nem nagyon vigasztal a tudat hogy három új kiegészítőt is bevetettünk egyszerre, hiszen ha ez lenne az ok, akkor J-nek is veszítenie kellett volna, de NEM! és már megint nem! szerintem titokban manipulálja a soron következő kártyákat...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr665663871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása