EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. július 28. - Mirwen

Warning! Explicit content.

Volt ugye régen a pottyantós budi, aztán kicsit később jött az angolvécé, de sokan még valahol a kettő között ragadtak: le- már letudják húzni, de kipucolni azt már nem szeretik, mert minek is, hiszen az úgyis arra van. Hülye parasztok! A legjobban az idegesít, hogy ilyenkor ugye nekem kell letakarítani másnak a mocskát, mert aki utánam jön azthinné hogy én voltam. Blöeee... Eleddig azt hittem ez a leggusztustalanabb dolog amivel szembenézhetek itt a melóhelyen (meg a szag), de a mai nap rákontráztak. Történt ugyanis, hogy mennék ki pisilni, erre zárva a budiajtó, de hallom hogy már a benntlévő a kézmosás fázisnál tart, na gondoltam, megvárom akkormár. Papírtörölköző zörgés - oké, már kéztörlésnél tart, majd matatás a zárnál, aztán nyílt az ajtó. Az egyik takarítónő jött ki. Hmm (eddig aszittem hogy a női vécé melletti ajtó a személyzeti vécé). Bementem. Előtér mosdóval. Benyitottam a vécébe: az ülőkén ... egy adag ... rezegős csomóban ... alvadtvér vöröslött ... BLLŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... hát most komolyan... Könyörgöm, miért nem néz maga után szét az ember, hogy mit hagy ott??! Az még hagyján hogy az alapvető udvariassági formulák elmaradnak - üres gurigát hagyni a budipapírtartóban, használt papírtörölközőt nem felvenni ha a kuka mellé esik -, de hogy az alapvető higiéniai lépésekre se figyelnek, az már mindennek a teteje... Nem részletezném a trutyi letakarítása közbeni lelkiállapotomat...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr415663916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása