EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

2006. augusztus 08. - Mirwen

sushit zabáltam, bazmeg, méghozzá vagy hatezerér' a westendi leroy sushizdában. ez már így önmagában is halálosan undorítóan sznobszagú meg plzázapatkányos meg minden, de minden egyes fillérért kárpótolt az a minőségi, porhanyós, és sok(!) vöröstonhal, amilyet én még pesti sushin/sushiban nem láttam. A lazac is és a lepényhal is friss, guszta és zamatos volt, de a hab a tortán, hogy nem spóroltak a hallal, mint ahogy szokott az történni..., úgyhogy a végén a leroy-t, a westendet és a másfélszeres árat is megbocsájtottam.

szerintem cápa voltam előző életemben. ...vagy vaddisznó, ha a gombaimádatomat nézzük. hmmm...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr465663937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása