EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

projekt

2006. november 28. - Mirwen

gyűrűk elkészültek. A minimalizmus jegyében sima vörös-sárga ötvözet arany karika, belsejében egymás keresztneve Verdana betűtípussal. Pedig erősen kötöttem az ebet a karóhoz - éééérted -, hogy az URL-jeink legyenek Courier New-val, de azt nem engedte... 

zesküvőre a március látszik kialakulni mint időpont, és miután egy órát rászántam a múlthéten, és összeszedtem pontokba foglalva hogy mik is a további teendők, már nem is olyan vészes a dolog. Akartam a dolognak valami alblog szerűséget nyitni, mert nem kívánom ezzel terhelni a nagyérdeműt, mert az ilyen projektet mindig csak egy fókuszorientált csoportnak érdekes részletek, de rájöttem hogy az életem mindig valami projekt köré csoportosul, mindig az a lényeg, a főtéma, és akkor az érdekel. A pasinélküliség is egy fókusztéma, sziget is, aztán a macska is lehet, nálam most ez. Én meg dokumentálom és kész.

De a lényeg címszavakban: meghívó prototípusok elkészítve, fotóssal egyeztetés, helyszín nálunk vidéken, étteremmel egyeztetés folyamatban, ruha kiválasztva - csak el ne felejtsem lefoglalni, mert a végén másnak adják. és kábé ennyi egyelőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr395664126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása