EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

Vörösmarty

2006. december 13. - Mirwen

a tér. tegnap kimentünk korzózni. Totál belezúgtam eb-be újra, úgyhogy csak hagytam hogy vonszoljon a karácsonyi kirakodóvásár bódéi között, és lassan majszolgattam a sült gesztenyét a forraltbor illatban.

aztán álmomban meg síelni voltam, a felvonón meg buddhistákkal énekeltem együtt egész addig amíg meg nem állítottak minket a határnál(!) az arabok hogy vendégül láthassanak. 

fel is keltem hirtelen. úgy féltizenegy felé, mert ma megint szabin vagyok. Nem lehet ugyanis átvinni a szabadságokat jövőre, ezért jövő hétre is kivettem két napot. Nem vagyok hajlandó két ünnep között szabadságra menni, mert 1: akkor úgysincs annyi meló ami miatt érdemes volna, 2: legalább van indok megszökni szülőktől, hiszen dolgozni kell menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr75664152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása