EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

lánc-baszás

2006. december 29. - Mirwen

márelnézést. De hasonlóan visszás érzelmek tolultak az én agyamba is mikor megláttam ezt a blogoszférikus piramisjátékot. Pfujj, meg hujj! Aztán végülis ez izgi, egykét infomorzsát meg lehet tudni a másikról. Csak az a gond, hogy kontrollálaltlanul ez rekurzívvá válhat és fog is válni. De sebaj, mindenki tud mailt törölni...

szóval jöjjön öt tikos izé rólam.

1: nagyon szeretek masszírozni, és az ismerősök/kollégák (aka szenvedő alanyok) szerint jól is csinálom, úgyhogy egyszer mikor már nagyon untam magam a krumpliföldön, elhatároztam hogy kitanulok egy kétkezi szakmát, ínség idején diplomával úgyis csak feneket lehetne törölni, és jelentkeztem egy másfél éves gyógymasszőr tanfolyamra. Egy év elmélet volt - belgyógyászat, bőrgyógyászat stb -, aztán nyáron meg a gyakorlat, amit egy ötcsillagos hotelban nyomattam (régi olvasók emlékezhetnek is még a tavaly nyári "fusizás"-ra). Aztán abbahagytam, mert mint tanuló - értsd: fizetséget nem kap - minden melót nekem nyomtak át, és reggel nyolctól délután háromig nem leányálom a maszírozás. Mielőtt ínhüvelygyulladást kaptam volna, leléceltem, és abbahagytam az egészet.

2: mindent félbehagyok. de komolyan. elkezdtem az egyetemet, otthagytam szakirány előtt - igaz a fősulit megcsináltam -, elkezdtem a japánt, majdnem három év, azt is abbahagytam, keresztszemes? deguk? macskák? papagáj? az aranyhal egész egyszerűen csak előbb döglött meg mintsem lelohadt volna az épp aktuális halazásos-szenvedély. Az autóvezetést is majdnem félbehagytam. A csoda, hogy még megy a blog... ugyanis a naplóírást is félbehagyott kockásfüzetek jellemezték.

3: lánykollégiumban laktam középiskolában, és hogy hogy nem, de úgy esett hogy az első csókot is egy lánnyal ejtettük meg. Aztán a következőt is. De aztán áttértem a másik nemre, mert úgy kompatibilis mégiscsak.

4: a súlyom nagyon változó. 30 kilók odavissza. igen, tudom, nagyon egészséges. De az hagyján, a legbosszantóbb hogy iszonyú gazdaságtalan: vagy három komplett ruhatár kell...

5: nagyon furcsán monomániás tudok lenni evésügyileg. most pl a kínaikel, gomba, sajt háromszögben élek egy fél éve, és bármikor bármennyit tudnék ezekből enni. sohamegnemunás.

+1: ez viszont annyira titkos hogy csak megemlítem hogy van egy titok még, de azt nem árulhatom el. Geci-e vagyok?

 

A felkérést kaptam moshi-tól, küldöm tovább senoi, controlfreak, solideo, teodora, aeonflux. Bár tudom hogy ők nem fognak válaszolni...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr565664175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása