EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

ésmég

2007. január 15. - Mirwen
ezenkívül szombaton leszedtük a karácsonyfát, ebben a tavaszi időben leginkább már a húsvéti terítőt raktam volna fel az asztalra, de akkor rájöttem hogy még csak január közepe van. Másnap csavargás közben az éppen nyíló pitypangot meg százszorszépet bámultuk, amire egy méhecske szállt épp, és elgondolkoztam hogy milyen csúnya vége lesz ennek... március végén az esküvőnkkor valószínűleg tédig érő hó lesz, és minusz 10 fok, meg jeges, metsző szél. Murphy.
amúgymeg másik aspektusból nézve életem legszarabb szakaszát élem át. tegnap sokkolt, az utolsó cseppel, és most teljesen kész vagyok. soha vissza nem fordítható, örök, és utálom. és sírok. és nekérdezzétek.

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr565664195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása