EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

amazon

2007. január 16. - Mirwen

az úgy volt hogy rendeltem az amerikai amazonról még december negyedikén egy könyvet. Karácsonyi ajándéknak HZs-nek, persze titokban meg minden. Direkt figyelmeztetett is a rendszer, hogy ha azt szeretném hogy még karácsony előtt megjöjjön, akkor a gyorsabb kiszállítást válasszam - ergó a drágábbat -, és akkor tuti lesz nekem. Vártam, vártam, semmi. Karácsonykor így hát elkezdtem nagykínosan magyarázni HZs-nek hogy igenis kapott ám kariajit, csak hát az még szeli az Atlanti óceánt épp, biztos kinnt fekszik a taton egy pohár tequila sunrise-al. Szóval örüljön neki, jó helyen van. Legeslegvégső határnak az Amazon a karácsonyi hatalmas forgalma miatt a dec22-jan3 időintervallumot jelölte be, de amikor január 7-én se volt sehol a csomag, már kezdtem fogalmazni a "sajnos mégsincs ajándékod" maileket, amiket persze már a legeslegelején is megspórolhattam volna egy "Rendeltem neked a zamazonról, de lenyelte a magyarpósta" mondattal, de nem, nekem a körömrágás és a hajtépés a hobbim. Aztán még pár napig néztem a postaládát, de a múlt héten feladtam. Nem ajánlott a küldemény, keresni se fogják tudni... 

Erre tegnap ott várt a csomagkézbesítéses cetli a postaládában, és ma el is mentem érte. Volt egy kis kavarodás hogy odamentem a Csomagfelvétel ablakhoz, mondván hogy jöttem a csomagomat felvenni, de aztán megtaláltam végülis Rozikát a kettes ablaknál. No, mikor Rozika megkereste a sajtcetlim alapján a Nagy Könyvben - 2007-ben, tollal, papiron! -, a csomagomat, aztán meg oda is adta, és már a kezemben volt, akkor kezdtem csak el merészelni szemtelenkedni hogy "márneharagudjon, de mikor lépett be ez a csomag magyarországra?", mire Rozika szenvtelenül: "hát karácsonykor nagyon feltorlódott a sok csomag, és még csak most kezdik kiszórni". Tessék?? ezt egy bamba, kifejezéstelen "Őööö?"-vel tudtam csak lereagálni, mire Rozika: "hát karácsonykor csak a romlandókat szállítottuk ki..."

Jaértem.

Még szerencse hogy nem ez a profiljuk.

HANEM?! 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr775664198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása