EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

a jól megérdemelt

2007. február 19. - Mirwen

szabadnapos vagyok. vagy szabadságon. anyway. döglök a zófán és megnéztem vagy öt epizódot a House MD season2-ből. Jó kis orvosi Scherlock Holmes. Nomeg iszonyúan szimpatikus, mert kábé én is ennyire vagyok szociális érzékeny mint a mi Gregorynk...

ebédre egy lencsekonzervbe tettem egy kiskanál dijoni mustárt, egy teáskanál tejszínt, őrölt borsot, meg egy csipet erőspistát, és voilá! egy finom gyors kaja... (mint a régi szép időkben)

most meg indulok ebhez, megyünk le anyámékhoz tesómékkal együtt. (most tudják meg a szülők hogy nagyszülők lesznek (mostmár"csak" a) tesóm által.)

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr705664239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása