EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

első lépések

2007. április 26. - Mirwen

Akkor asszem róma ment a kukába, mert mégsem megyünk, a repjegyet meg bebuktuk. illetve apu bukta be. a történetünk szempontjából ez most lényegtelen. Majd megyünk helyette a rómaira...*

Jobb lesz ez így, teljes erőbedobással foghatunk neki a felújításnak, amely projektet én tegnap ünnepélyes keretek között megnyitottam amikor a Metróban a bevásárlókocsiba helyeztem a két csomag 40-literes, erős, zárható, fekete szemeteszsákokat. 

Mert ugye előbb a lakásomban uralkodó káoszt kell felszámolni, úgyismint átválltani a mókus-hörcsög üzemmódból hidegfejű racionalistává, és kidobálni a sok limlomot (incl. ruhák, bútorok, eszcájgok) amit elraktároztam az elmúlt jópár év alatt. Jelige: amit egy éve nem használtam, azt ezután se fogom. Jajjdenehéz lesz ez, már látom előre...

 

*:"...havannából havannára, ugye érzed a különbséget?" 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr145664342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása