EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

a felújítás előtti percek

2007. május 25. - Mirwen

tegnap bejegyeztük a naptárakba a randikat, mind én, mind a szobafestők. Ketten jönnek, ketten próbálnak majd levenni a lábamról... ugyanúgy kettő burkolót hívunk, és kettő víz-gázszerelőt. Versenyezzenek, nyűgözzenek le. Villanyszerelőből viszont csak egy van, mert ő már bizonyított, ugyanis csak másodállásban villanyszerel, amúgy munkatársam volt a krumpliföldön és szóval neki minden szavát elhiszem, na. 

amúgy lamináltpadló volt tegnap a téma, elmentünk a diego-ba megcsodálni a quick-step-fajtájút, és tényleg nagyon szép meg jó, de bazidrága, meg kicsit túlspilázzák a sok korhadt-fadeszka-sztájlt, hogy hűűűdeautentikus, és hát valljuk be őszintén, hogy mutatna egy 12nm-es panelszobában egy "aratási meszelt tölgypalló"? igen, nagyon nevetségesen. Át is mentünk obiba, ott meg kábé a legolcsóbba szerettem bele, szép világos juhar, egyszerű lélek vagyok. Nekem amúgy az álmom az a tökfehér deszka padló mint pl ebben a nappaliban, de eb nem engedi, mert nem akar kórházasat játszani. 

ezenkívül begyűjtöttem egy tonnányi dulux színkártyát, meg végignéztem ahogy valaki épp színkevertet, tök jó móka. Tud valaki amúgy Dorognál kicsit közelebb hasonló kaliberű festékszaküzletet?? mert a zinterneten nincs egy se... és én ezt egész egyszerűen NEM HISZEM EL... 

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr625664372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása