EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

akaratlanul is

2007. június 27. - Mirwen

nos az van hogy két pohár Cervaes-től teljesen jól vagyok, sőt, kitűnően, a mélyhűtőben figyel a fagyi, ha bejön, veszek még citrom-aromát is, nagyon frankókat láttam a culinarisban, most csak vaníliát vettem, joghurt állapotban is simán isteni volt, de megálltam, visszatettem, inkább kimentem holdat fotózni.

és ezennel ünnepélyesen kijelentem hogy a The Gossip - Careless Whisper-e a nyár aktuális himnusza. Még nemtudom hogy lehet ezeket a myspace-es zenéket leszedni, de rajta vagyok az ügyön. Slsk-n se és youtube-on sincs ez a verzió, viszont már félszemmel nézegetem az őszi bécsi koncertjüket...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr495664407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása