EQ fogyatékos, továbbra is leszázalékolva

mirwen

mirwen

az diétárúl

2007. június 27. - Mirwen

Elhatároztam hogy ma pedig este vaníliafagyit fogok gyártani Activiából, Canderelből és Bourbon vaníliából. Fro-yo for life!

...ugyanis meg kell jegyezzem hogy a dobozoskajálás egyik mélypontján vagyok épp: ma pedig rózsaborsmártásos lazacderék volt vadrizzsel, és mégis nagyon de nagyon nem volt kedvem kibontani sem, helyette hatalmas bociszemekkel néztem sóvárogva a kollégám kelkáposztafőzelékét azokkal az illatos, zamatos, kissé megégett fasírozottakkal, amiket otthonról hozott.

pont egy hónapja kezdtem bele a rendelős dobozoskajálásba, ami full-étrend, azaz reggeli-tízórai-ebéd-uzsonna-vacsora, és elég jó tapasztalataim vannak mindezidáig, mert 1: tényleg finom, 2:egészséges, és nem utolsó szempontként fogyok is. Ez itt egy virtuális vállveregetés magamnak, meg visszatekintés meg minden, hogy immár nyolc kiló minusz pl, és erre azért büszke vagyok, na.

viszont cserébe be is posztolhatom hónyomi erősen aktuális rajzát is...

A bejegyzés trackback címe:

https://mirwen.blog.hu/api/trackback/id/tr105664406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása